iphone5 ios6.1升級後遇到的問題!!!!

升級之後基本上很多東西都有改善,

但是這兩天發現3g比之前慢很多,甚至開不了..(我是澳門的用家)..

不知道台灣會不會這樣,只是想來問一下這是不是6.1的通病????
2013-01-31 20:23 發佈
你好丫..我都係澳門用家,我也有同樣的問題,另想問下你iphone ge用電情況點? 有冇改善?大約用到幾多個鐘"?你係上網睇氣定打機?

下載王下載王 wrote:
你好丫..我都係澳門...(恕刪)

用電我覺得好左,中間睇左一個鐘戲,聽左幾個鐘歌,都仲有得淨,你3g問題會唔會開左好耐都連唔到


內文搜尋
X
評分
評分
複製連結
Mobile01提醒您
您目前瀏覽的是行動版網頁
是否切換到電腦版網頁呢?