while True: try: K, S = map(int, input().split()) break except ValueError: print("Invalid input for K or S. Please enter valid integers.")
while True: try: N, M = map(int, input().split()) break except ValueError: print("Invalid input for N or M. Please enter valid integers.")
class Ant: def __init__(self): self.st = 0 self.right = False self.diff = 0
data = [Ant() for _ in range(N)]
left_max = 0right_min = K + 1
for i in range(N): while True: try: ant_input = input().split() if not ant_input: raise EOFError if len(ant_input) != 2: raise ValueError data[i].st, data[i].right = map(int, ant_input) break except ValueError: print("Invalid input for Ant position or direction. Please enter valid integers.") except EOFError: print("Unexpected end of input. Please provide valid input.")
if data[i].right: right_min = min(right_min, K + 1 - data[i].st) else: left_max = max(left_max, data[i].st)
distance = min(left_max, right_min)flg = [False] * K
for i in range(N): if data[i].right: flg[(data[i].st + distance - 1) % K] = True else: flg[(data[i].st - distance - 1) % K] = True
result = [str(S) for _ in range(K) if any(flg[i] for i in range(K) if i % K == _)]print(''.join(result))請問這個程式哪裡錯誤,在高中程式解題系統沒辦法通過AC,求解各位大神🙏🙏🙏🙏,在線急!!!

X